Editia de primavara a Targului de Turism al Romaniei are loc in perioada 21-24 februarie 2019, in Pavilioanele B1 si B2! Pavilionul B1 este dedicat zonelor turistice din Romania prin intermediul: Administratiilor Publice Locale, Asociatiilor de Turism, Oficiilor de Turism, Consiliilor Judetene si Primarii, iar Pavilionul B2 este dedicat Agentii de turism, touroperatori, participari internationale si servicii turistice. In aceesi perioada va avea loc in Pavilionul B1 ROMHOTEL – Expozitie internationala de echipamente, mobilier si dotari pentru hoteluri si restaurante.

Ajuns la cea de-a 41-a editie, Targul de Turism al Romaniei ramane locul ideal de prezentare atat a celor mai interesante oferte si atractii turistice din Romania si din strainatate, cat si a accesoriilor si gadget-urilor necesare in orice vacanta.

De asemenea, Targul de Turism, editia de primavara 2019  beneficiaza de o campanie atent targetata pentru atragerea de vizitatori specialisti si pentru crearea unui cadru de relationare intre firmele expozante si clientii sau potentialii clienti.

Motive de a participa la editia de primavara 2019:

  • Veti avea ocazia sa va organizati participarea in pavilioane construit la standarde internationale
  • Veti fi la curent cu investitiile din domeniu, atat din Romania, cat si la nivel european;
  • Veti beneficia de oportunitatea unica de a pune in valoare produsele si serviciile pe care compania dumneavoastra le dezvolta in domeniu;
  • Veti intalni potentiali clienti, autoritati locale si parteneri din industrie;
  • Pe durata celor patru zile ale expozitiei vor fi organizate conferinte si seminarii dedicate in special vizitatorilor specialisti;
  • Evenimentul va fi promovat prin spoturi TV si radio derulate in mass-media centrala si de specialitate, prin articole in presa scrisa generalista si de specialitate, prin campanii online, outdoor si indoor, prin website-ul propriu si pe retele de socializare.

Retrospectiva editiei de primavara 2018

Romexpo, partenerii săi și agențiile de turism au acordat și la editia de primavara din 2018 o atenție deosebita turismului românesc. Zonele cu potențial turistic mare au fost promovate la târg prin intermediul consiliilor judeţene şi locale, astfel încât publicul a avut ocazia de a afla informaţii diverse despre: peisajele fascinante ale României, din toate regiunile ţării, despre istorie şi valori culturale artistice şi gastronomice din:

  • Județele: Alba, Bihor, Bistrița, Botoșani, Brașov, Buzău, Cluj, Dâmbovița, Harghita, Hunedoara, Ialomița, Maramureș, Mures, Neamț, Sibiu, Suceava, Timiș, Tulcea, Vaslui.
  • Oraşele: Amara, Alba Iulia, Baia-Mare, Băile Felix, Băile Herculane, Băile Govora, Băile Olănești, Băile Tușnad, Bistrița-Năsăud, Borsec, Brașov, Buzău, Buziaș, Caracal, Cluj-Napoca, Deva, Făgăraș, Geoagiu Băi, Gura Humorului, Herculane, Mamaia, Mangalia, Miercurea-Ciuc, Târgu-Mureș, Năvodari, Ocna Sibiului, Piatra-Neamț, Pucioasa, Sibiu, Slănic Moldova, Slănic Prahova, Sovata, Suceava, Târgu Neamț, Târgu Ocna, Techirghiol, Timișoara, Tulcea, Voineasa.

Formulare de participare: click aici